Saturday 19 March 2011

hari yang sungguh menyeronokkan !

fuh serious la mmg arini letih gila..rasanye smlam tido sekejap je kot..ni sume sbb nk g gatal tolong akk berniaga la..akibatnya aku sendiri yang terseksa..permulaan ari ni mmg seronok sbb kteowg berniaga satu family..mmg gempak gila la..actually abah ada tournament badminton..so kteowg adk-b'adk suka suka la g berniaga..macam macam kteowg jual..burger , air , kerepek & bnyk lagi..mula mula ble smpai je kat sne aku da jmpe ngn bilah..fuh mmg klakar abiz..mcm mcm cito yg dye smpai kat den ! n then tbe tbe plak abg najib suh aku ngn bilah g edarkan satu surat ni..ok aku ngn bilah pon pegi la masok ke dlm dewan tuh..mula mula malu kot..yela tbe tbe nk edarkan surat kat orang ramai..pastu langkah aku terhenti sbb ternampak someone ni tgh lawan
badminton..aku terpegun melihat dye beraksi !
dah bilah terperanjat sbb aku tbe tbe je berhenti..so dye da ckp aku mnt kat bdk tuh..padahal tuh someone yg rapat ngn family kteowg ! malunya aku..ble kteowg kua je dr dewan bilah g heboh kat sume org yg aku mnt kat budak tuh..padahal aku x minat pon..abiz sume org kenakan aku..mmg kelakar la ! sungguh menyeronokkan apabila bersama sama ngn family..td masa kat sana aku tak habis habis jd bahan ngn dyeorg..mmg best la ble dpt bergabung ngn bilah , tati & afiq ! si bilah x abis abis heboh ngn jualan burger dye tuh..haha..tati plak sebok ngn ank buah ! aku pon sebuk gak ! sebok pasang tali kat reket badminton..aduh abis sume abg aku suh pasang..jd pitam sekejap aku td ! haha..tp yg penting jualan sume laku la..alhamdullillah ! :)
thank youu :')