Monday 11 April 2011

perasaan manusia

perasaan kita memang tak boleh nak di duga kan ? kadang-kadang kita rasa gembira , sedih , takut , cemas dan tertarik pada seseorang .. itu lah kurniaan yg diberikan oleh ALLAH .. 

selama 16 tahun aku hidup ni , semua persaan ini aku pernah rasa .. tapi pada saat ini aku gembira dan rasa tertarik pada seseorang , tapi bukan jatuh cinta uke ?

cuma tertarik dengan sikap si dia .. dia ni baik dan caring sangat .. kawan-kawan aku selalu cakap dia minat dekat aku , sebab dia selalu cari point nak cakap dengan aku bila kteowg terserempak kat sekolah .. 

hahahahahahaha !  tah papelah kawan-kawan aku ni .. aku buat-buat tak tau je lah .. sebab aku bukannya minat dekat dia .. cuma TERTARIK dengan sikap dia jer .. 

kepada sumone yg aku tertarik tu .. tenkiu sebab caring pasal aku (:

thank youu :')