Wednesday 12 October 2011

final exam..

             ok sepanjang dua minggu ni aku ada exam..fuh mmg takut gila la kan sbb final exam kot..um tahun depan da nak SPM..aduh sekejapnye masa berlalu..sedih sangat..nak kena tinggalkan kawan kawan & cikgu cikgu kat sekolah..pasti semua da ada haluan hidup masing masing..hari isnin aku ada paper lk..ok la gak paper tuh..tapi rasa macam nak amek lagi sbb tak puas buat..ari selasa plak aku de paper bm..aku rasa kali ni rasanya yg aku betul betul puas buat paper bm..sbb sume aku leh jawab & sempat buat = = '..arini plak aku de paper bi..
             ttbe pagi td sampai je sekolah kelas aku kena bangun then g susan kerusi & meja kat dewan blok C..mula mula terperanjat la gak..tapi ble dorang ckp yg kteorg kne amek exam kat situ aku rasa macam takut je..yela macam kteorg da SPM plak ! :) ..tadi masa buat paper bi best sgt..yeah aku akui yg aku mmg lemah skit dlm bi ni..tapi td aku bangga sbb dapat buat essay yg menarik..hihi..esok plak aku de paper agama..tak sabar nak tunggu esok..aduh seriously tak sabar nak abiz exam..terseksa woo..hopely dapat la capai pe yg aku target ! amin :)
thank youu :')